středa 27. března 2013

Testování XL image destičky S

Pěknou středu všem, dnes mám poměrně velkou radost a proč? Za prvé mi dnes přišel balíček (ukážu zítra, co v něm bylo) a za druhé jsem dnes vyhrála podprsenku od Trioly :) takže samé radosti. A k dnešnímu příspěvku, rozhodla jsem se vyzkoušet velkou image destičku, mohli jste ji vidět tady. Co se týče kvality je to asi půl na půl. Zřejmě hodně záleží jak kvalitně jsou obrázky vyryty. Zkoušela jsem plné motivy i menší, některé šly dobře a některé zase ne. Víc mi vyhovuje Konad, je kvalitnější. Sami posuďte z následujících fotografiích:

                                                 Poměrně dobře otisknuto, za mě dobré.

                                                         I tento motiv za mě dobré.

                  Tu mašličku jsem zkoušela několikrát. Nakonec se zadařilo asi až na pátý pokus.


                                                                    I zde za mě dobré.


                             Zde jsem zkoušela stříbrný lak od Essence, nebyla to dobrá volba kvůli kontrastu.

Tady jsem použila bílý lak Sally Hansen White on, na razítkování nedoporučuji, nemá dobrou pigmentaci.

A zde ne příliš dobře obtisknut plný motiv.

U všech zbylých motivů jsem použila bílý lak Konad.


                                               Tady vidíte, že i menší motivy nešly moc dobře.


Takže destička u mě obstála na 50% budu zkoušet ještě dál, jestli není chyba u mě :)


1 komentář:

  1. No s razítkama to umíš, to je jasný :) Moc se mi líbí ten první motiv, jako černý na bílém laku by mohl vypadat zajímavě :)

    OdpovědětVymazat