sobota 25. května 2013

Maybelline Colorama č. 77 + Sally Hansen - Disco Ball

Zdravím, Colaramu jsem si nedávno koupila v DMku asi za 65,- mělo by se jednat o kolekci se 32 barvami z módních přehlídek. Můj lak s číslem 77 je světlá a krémová růžová barva. Kryje ve dvou vrstvách. První vrstva schne poměrně rychle ale je potřeba lakovat kvapem, protože dělá holá místa. Druhá vrstva schne o něco déle. Štěteček je středně široký, střižený rovně, já bych uvítala střih do nepatrného oblouku aby se mi s ním lépe pracovalo. Například Color Club je má také střižený rovným směrem, ale jsou úzké a lépe se mi sním vykresluje oblouk. Výdrž je příšerná, mám ho nalakovaný jeden den a na špičkách nehtů se začíná olupovat :( přitom tak pěkná barva.



 Potom jsem si růžovou barvičku ozdobila třpytkovým lakem od Sally Hansen - Disco Ball. Je to čirá tekutina se třpytkami různých barev, štěteček je rovnoměrně nanáší. Nemám co vytknout, lak stál 99,-




Přeji Vám hezký zbytek víkendu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat