úterý 28. května 2013

Rimmel 60 second - 415 Instyle Coral

Instyle Coral je krémová korálová barvička. Kupovala jsem ho v akci za 35,- Na omlazení si někdo na něj stěžuje a někdo ho chválí, já budu patřit mezi ty, co jsou spokojené. Kartáček je střižený do kulata. Kryje ve 2 vrstvách a jak z názvu vyplívá 60 SECOND, tak schne poměrně rychle, sice jedna minuta to není ale i tak schnutí u mě bez problémů. Výdrž zatím slušná, lakovala jsem v neděli ale velkou nápomoc přičítám nadlaku od Nubaru. Dneska jen taková rychlovka :)






P.S. Omlouvám se za kůžičku, ale poslední dobou dělá problémy :( mastím, promazávám a nic. Dávám to zavinu tak trochu ekzému. Kdyby jste měli někdo nějaký tip co s tím, ráda ho uvítám :)

4 komentáře:

  1. Na ekzém je nejlepší Pityol z lékárny :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ja do nej půjdu, kdyz ho stále chvalis ;-)

      Vymazat
  2. Hezká šťavnatá barvička :) Všimla jsem si (ne až dnes samo:) ), žes zkárila nehty, líbí se mi takhle asi víc :) Ale mně se obecně líbí kratší nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano zkratila už je to delší dobu :) hlavně kvuli trepeni a neprakticnosti. Já mam taky radši nehty když jsou kratsi, dlouhý drapy me az odpuzují :D

      Vymazat