sobota 22. června 2013

TAG: Barvy duhy

Ahojky, tak si dáme TAG, je to můj druhý :) prvně jsem ho viděla u eM a následně u Nikolky, děvčata ho pěkně zpracovaly. A já si řekla, že do toho půjdu také i bez nominace a hned mě napadlo, že bych ho mohla udělat dvojitý. Asi se ptáte jak dvojitý? No jednoduše takhle:

Seznam barviček:
červená
oranžová 
žlutá
zelená 
modrá
černá
fialová
růžová

Připravila jsem pro vás několik oblíbených výrobků v barvách duhy a stejně tak i oblíbené laky v těchto odstínech.






ČERVENÁ

Mahasin Crystal - Eau De Parfum - Natural Spray, tuto vůni jsem dostala od své zlaté sestřičky a jí ho věnovala Arabská klientka v lázních. Složení téhle vůně je: bergamot, broskev, růže, jasmín, santalové dřevo, vanilka. Já z toho nejvíce cítím jasmín, broskvi a růži. Vůně je trochu sladší ale né hodně moc, na léto se hodí. Používám jí občas, protože si ji nechci hned vypotřebovat. Dokonce jsem našla e-shop, který ji nabízí i u nás. Je vyrobena ve Spojených Arabských Emirátech.
Nubar Prize hodně oblíbená barvička z Prisms kolekce. Tato barvička není ta klasická červená, ale s nádechem do malinova. Jenže oblíbený lak v reálné červené nemám, proto jsem zvolila tento. Samostatný článek o Nubaru bude příště.


ORANŽOVÁ
Sun Dance opalovací mléko SPF 20 s tímto opalovákem jsem prožila svojí dovču na Rhodosu. Krásně se roztírá a voní po kokosu (vůně byla rozhodující pro kup). Samostatné mléko má barvu světle modrou a konzistence je krásně lehká. Vůbec jsem se nespálila, už mi zbývá na dně několik centimetrů a je mi zároveň smutno, že toto mléko byla limitovaná edice. Takže ho zřejmě už neseženu.
Gabriella Salvete č. 132 ač oranžovou nějak nenosím, tenhle lak mě zaujal. Krásná zářivá oranžová se zlatým shimmerem. Krásně se lakuje i rychle schne. Rozhodně se hodí na léto i jaro. Více podrobností pak bude v samostatném článku.


ŽLUTÁ
L´OREAL ELSEVE ANTI-BREAKAGE dovolila jsem si zařadit i tento výrobek i když moc žlutě nevypadá. Výborný pomocník pro mé dlouhé a husté vlasy. Používám ho po každém umytí a vždy i každý den do suchcých vlasů. Poté je mohu krásně rozčesat a jsou jemné na dotek.
Color Club Kismet i ten jsem si dovolila zařadit i když je barvička spíše limetková. Výborný holograf, který rychle schne i se dobře lakuje. Navíc se mi líbí jeho silný holo efekt. Mohli jste ho vidět zde.


ZELENÁ
PANASONIC ES 2013 epilátor, který mám už několik let. Nedám na něj dopustit, zdá se mi, že odstraňuje chloupky o něco jemněji než sestřin epilátor (ta má nějaký typ od značky Braun). Prásknu na sebe, že používám většinou přes léto. V zimě spíše používám je klasické žiletkové holítka.
Nubar Reclaim prostě miláček, nejoblíbenější holograf co mám a snad bych ho zařadila na 1. místo z mé sbírky. Krásná neobvyklá zelená barvička spolu s jeho dokonalým holo efektem. Mohli jste vidět zde.


MODRÁ
Balea sprej na nohy nepostradatelný pomocník hlavně teplejších měsících. Krásně osvěží nohy, zároveň zabraňuje pocení nohou a má antibakteriální účinky, což nemohu posoudit. Používám vždy ráno, než jdu do práce.
Nubar Absolute další miláček z Prisms kolekce. Mám jen dva modré laky a tento je z nich pro mne ten TOP. Je krásně světle modrý s holo shimmerem, schne rychle a je třeba použít  2-3 vrstvy. Více si necháme zase na samostatný článek.


ČERNÁ (i když nevím proč, ta se v barvě duhy pokud vím nevyskytuje, ale budu se držet ostatních)
Playboy Play it Spicy dostala jsem ho od neteřinky spolu s toaletkou k mým kulatinám. Dobře "ovoněný" jako toaletní voda. Používám ho někdy na ruce, ale musím ho  omezit, protože teď co se objevil ekzém tak ho nechci moc zatěžovat hodně voňavou kosmetikou, radši teď přírodní přípravky.
Color Club Beyond další krasavec z nové Holo kolekce 2013. Je to krásný černý lak s výrazným holo efektem. Rychle schne a je prostě fajn i když se většinou tmavým lakům vyhýbám, tenhle jsem prostě musela mít. Víc fotek a info je tu.


FIALOVÁ
Levadulový olej Saloos určený jako tělový masážní olej. Krásně voní a masáže jsou s ním jedna báseň, pokud máte ochotnou osobu vás "namasážovat". Používám i jako zklidňující prostředek na ekzém. Musím koupit nový tento už je na dně.
Color Club Eternal Beauty tady nemohu jinak než dát tento láček. Můj TOP fialový lak. Opět je z nového holo kolekce 2013 a má z těchto laků nejkrásnější holo efekt. Také jste ho mohli vidět Tu.


RÚŽOVÁ
Fa Nutri Skin tuhý antiperspirant, pro ně krásná vůně sice sladší ale opojná. Většinou se vydržím nepotit skoro celý den, ovšem v minulých horkých dnech docela zklamal. Hlavně co vítám, je to, že pach potu necítím.
Gabriella Salvete č. 119 z mých laků rozhodně nejvkusnější starorůžová krémová barvička. Přiznám se, že jsem ho ještě nelakovala, takže na dojmy si budete muset počkat až na článek, doufám, že neva.


Doufám, že se TAG líbil a snad někoho inspiruje k vlastnímu sepsání. Mějte se prima a užívejte víkend :)

6 komentářů:

  1. Ten kokosový opalovák z DM mám taky a někde jsem četla, že je letos opět v nabídce, pouze v novějším balení snad ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle tag je maximalne povedeny! S temi laky to byl skvely napad.
    Epilator traky pouzivam jen v lete, v zime se to schova pod kalhoty a je to :D
    Opalovak od Sundance mam jiny, je skvely, ale neni modry a uz vubec nevoni jako kokos :((( velka skoda; ze slo jen o limitku :((
    Absolute vypada absolutne bozsky! A ja porad nemam Gem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Nikol, věřím, že Gem bude, stejně tak jako nakonec u tebe skončil top coat od NYC :D

      Vymazat
  3. Tak tento tag se Ti moc povedl, jsem ráda, že jsi do toho šla - moc se mi líbí, jak si ho zdvojila - těším se na všechny laky, které jsi ještě nepopsala a ty, co jsi popsala, si jdu přečíst :-D. Téda ten modrý lak a fialový vypadají naprosto úžasně, mńam :)
    Ten Saloos určitě musím vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, poslední dobou objevuji přípravky od Saloosu a jsem fakt spokojená :)

      Vymazat