neděle 8. prosince 2013

První Vánoční nehty

Zdravím,

tak už jsem se taky pustila do Vánočního nail artu. Příští neděli se pokusím zase o něco dalšího. Věděla jsem, že chci něco v červené a zlaté barvě. A hlavně jsem chtěla, aby skoro všechny nehty měly jiný design. Kromě palce a prostředníčku.


A co jsem k výtvoru potřebovala?


Jako podkladový lak jsem zvolila svůj oblíbený - Jordanu s česnekovou výživou, už mě pomalu opouští. Zbývá v něm asi tak čtvrtina a začíná pomalu housnout. Je fakt, že mi vydržel dlouho. Kupovala jsem ho někdy v květnu.

Na všechny nehty kromě prsteníčku jsem použila červený krémový lak Rimmel 315 Ready, Aim Paint! Na prsteníček jsem použila zlatý Miss Sporty Colours Clubing č.312.

Malíček jsem oživila novým lakem z řady Oh my Gem! od Miss Sporty. Ten je složen z třpytek červených a pár levandulových. Samostnaně ho můžete vidět tady u Adriany :) Mě se asi nejvíce líbí, když ho šoupnu přes červenou krémovku.

Zlaté vločky na prostředníčku a palci jsem udělala dle videa Janelle.  Bylo to mé první kreslení zdobičkou a docela se mi to celkem i povedlo, až se musím pochválit :D Použila jsem zlatou zdobičkou od Flormaru v odstínu NA09.

Ukazováček jsem přetřela zlatým glitrovým lakem  Bling Bling od Misslyn, který jsem si přivezla z Německa. Mají ho v drogerii Müller. Vše jsem ještě přetřela nadlakem NYC Turbo Dry top coat, abych prodloužila životnost manikúry.

A teď si dáme nálož fotek :) Některé jsou foceny i s bleskem. Naštěstí mi to u nail artu tolik nevadí. Kdyby to měl být swatch, tak tam trvám na denním světle pokud možno se sluncem. Jelikož jsou to pro mě nejvíce vhodné světelné podmínky.











Už jste taky naladěny na Vánoční vlnu? Mějte se prima :)

6 komentářů:

  1. To je moc krásný, Hani. :) Opravdu z toho na mě dýchla vánoční atmoška. :) A s tím focením to mám stejně. Nail art klidně cvaknu s bleskem, ono to nakonec i líp vypadá ta fotka, ale klasický lak ne-e. Zkoušela jsem to pod lampou s bílým pozadím, ale blesk to úplně zkreslil a bez něj to zas bylo plný šumu, děs.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romčo ono u toho nail artu až tak tolik nezáleží na té barvě :) Už uvažuji, že si vyrobím ten light box. Jenže zase k tomu nemám vhodnou lampičku :D

      Vymazat
  2. tohle je opravdu echt vánoční nailart:) já si s tím většinou moc nevyhraju, ale volím alespoň barvy, které se mi k Vánocům hodí.. nejčastěji je to (jak jinak) červená s glitry, vím více jich je, tím lépe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Luci, já to loni vůbec neřešila. Ale letos jsem chtěla něco zkusit a jsem ráda, že se mi to celkem povedlo :)

      Vymazat
  3. Červená a zlatá - na vánoce prostě nejlepší kombinace :) Hani a co ty zabalený dárky v pozadí? To myslíš vážně? :D Já je nemám ještě ani koupené :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani už mám skoro všechno nakoupeno, ještě potřebuju něco pro ségru a mám to všechno z krku :)

      Vymazat