sobota 8. března 2014

Kdo dostane dárek?

Ahojky,

tak mám pro vás výsledky dárečkování. Zúčastnilo se Vás jen 13 ale aspoň každá z Vás měla větší šanci na dáreček.


1. Lilian Winters
2. Romana V.
3. Lucie Kohoutová
4. Petra Kovaříková
5. Petra Reichlová
6. Jana Svobodová
7. Luci
8. romana juhasova
9. Adeline
10. Alice in Wonderland CZ
11. Leňulíí H.
12. boondgirl
13. Jarmila Dřínková

Moc Vám děkuji za zpětnou vazbu a moc těší, že se Vám líbí mé nehty i nail art. Co se týče vašich názorů, co bych mohla zlepšit, padlo několikrát, abych lépe uspořádala pravý sloupec. Uznávám potřeboval by větší úklid. Jen jak budu mít náladu, tak se do toho pustím a nějak to lépe zorganizuji.

Dále by si jedna z čtenářek přála více laků Zoya, ano i já se nebráním ale bude záležet na financích :) 

Zazněl i názor na článek jak se starám o nehtovou kůžičku. OK beru na vědomí, dám si to na seznam úkolů. 

Pak jste uvedly názor na úvodní fotku, abych ji změnila na nějakou co chrakterizuje můj blog. To bude pro mě asi oříšek, protože jak dělat koláž nebo prostě nějaký design obrázku v programu, je pro mě docela španělská vesnice, ale zkusím se s tím nějak poprat.

Další věcí, kterou jste zmínily respektive jedna čtenářka zmínila je, že vkládám malé fotky. Oni malé nejsou stačí je jen roz kliknout :). Ale pokud Ti to milá čtenářko nejde, určitě mi dej vědět abych to mohla vylepšit :)

A jako poslední návrh byl, ten, že při nějakém nail artu mám zkusit udělat obrázkový tutoriál. Též beru na vědomí, bude to výzva i pro mě samotnou, jak se s tím poperu.

Tak a nebudu to dále okecávat, pan Random vybral číslo 2.

 
Takže dáreček dostává Romana V. (GRATULUJI). Původně  byla 3. ale komentář s číslem 2 autorka smazala, tudíž jsem ho nepočítala a s novým komentářem se pak zařadila jako 8. zájemkyně.

Romčo ozvi se mi na hancule@gmail.com

Takže moc Vám děkuji za účast a nezoufejte, třeba se štěstí na Vás usměje někdy příště :) A vaši zpětnou vazbu beru na vědomí a doufám, že se mi to všechno povede, abyste se ke mě stále rádi vracely.

Mějte se krásně, užijte si víkend. A chtěly byste další článek o upgradu lakové sbírky nebo nějaký swatch či nail art?

4 komentáře:

  1. Jééé, Hani já mám takovou radost ! :)) Hned ti písnu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju, že jsi tady všechno tak pěkně rozepsala :) s tou velikostí fotek..rozkliknout to samozřejmě jde, ale mě trubku to nenapadlo :) hlavně že normálně klikám snad na všechno :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, mně tohle taky dřív někdo psal, že mám moc malé fotky, tak jsem je začala zvětšovat a postupně to udělala i u starších článků. Pro čtenáře je to pohodlnější prostě jen rolovat dolů a ne na všechno klikat ;)
    Jinak Romče gratuluji :)

    OdpovědětVymazat