pondělí 4. května 2015

BNA challenge #10 Kropenaté jaro

Krásný den všem,

máme tady další kolo naší malé nehtové bitvy, tentokráte už s číslem 10. Nedávno jsme začínaly a ono už to bude za chvíli rok.


Z důvodu časové tísně, jsme se dohodly na něčem jednoduchém a nenáročném. Zvolily jsme puntíky, tečky. Je fajn, že i když nemáte speciální nástroj dotting tool u nás bodkovač, můžete se do tvoření pustit i bez něj. Stačí vám na to třeba vypsaná propiska, nebo pinetka do vlasů, stará pastelka atd.


Ono i když se to zdá jednoduché, vytvořit pravidelné tečky v jedné linii, je docela pracné. Já tečkovanou manikúru prováděla asi potřetí a stále to není tak dokonalé, jak bych chtěla. Chce to cvik jako ostatní druhy nail artu.

Jako podkladovou barvu jsem použila Flormar Jelly Look s názvem Salmon Pink a na tečky China Glaze Bizarre Blurple.









A nezapomeňte se juknout k holkám, jak si poradily s puntíky :)

Lenka zde:
Alča zde:
Victoria zde:

Jak se vám líbí finální výsledek? Mějte se krásně :)

11 komentářů:

  1. Jéé, tvoje puntíky jsou také krásné, takové roztomilé a krásná barevná kombinace:))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kombinace barev :) Celkově se mi to moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný, Hani :) Ten Flormar vypadá báječně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romčo, kdyby si ho chtěla koupit a poslat, stačí říci. V práci ho máme :)

      Vymazat
  4. Hani, mne ty fotky vždycky tak nabijí energií, tohle je milé, něžné. Fakt super výběr barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé kéž bych tou energií taky byla nabitá :D A moc děkuji :*

      Vymazat
  5. ta kombinace je naprosto boží :)) vždycky umíš tak skvěle ty laky vybrat, za to máš můj velký obdiv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se zase zdá že ta kombinace výběru barev mi moc nejde :D A taky děkuji :*

      Vymazat