úterý 2. června 2015

Barney ve fotkách #2

 Krásný večer všem, 

zjistila jsem, že opravdu hodně dlouho tady nebyly fotky Inspektora Barnebyho. A tu je vám přináším. Ne nadarmo má můj blog v názvu Photography a byla by ostuda tu neukázat něco jiného než nehty. Jdeme na ně, připravte se na delší pokoukáníčko a pokud jste na moje zlobidlo zvědaví, tak mile pokračujte na prohlížení fotek :)

Buldozer, toť moje jedna z mnoha přezdívek. Smetu vše, co mi přijde do cesty. Nejvhodnější jsou kolena mojí paničky :D



To jsem fešák, co? Myslím, že bych měl šanci na výstavě ale dělal bych ostudu a zlobil. A prý panička na to nemá nervy.


Rád kradu :D vše to co mi přijde do cesty.

Rukavice jsou nejlepší, dělám jim pak amputaci prstů.

Jsem fotogenický rošťák :)

To už jsem vymyslel nějakou lotrovinu a už se směji, jak to vyvedu.

Nééé na plastice jsem nebyl :D

Tuhle by si panička měla nechat zvětšit a zarámovat. Moc mi to tam sluší :)

Joo uzlík, to vždycky vezmu a jdu s tím otravovat všechny ostatní ať se s ním spolu přetahujeme.

Panička říká, že nejsem pes ale nějaký kamzík :D

Jinak jsem vcelku normální Zlatý retrívr :D

Tu hračku už jsem dávno zničil.

Nejlepší je překousnout ten provázek, je to v cuku letu hotový :D

Taky dělám amputace končetin hračkám, co jsem dostal. Panička pak nadává, že mi už nic nekoupí ale pak vyměkne a zase mi něco koupí.

Doneslo se mi, že ta lumpárna mi kouká z očí a je dědičná :)

Jsem fešák po tátovi a po něm jsem prý zdědil tu splašenost :D

To je tak, když mi hrábne :D

Abyste rozuměli, umím být i chvíli v klidu.

Můj čumes :)

Opět výmýšlím bejkárny :D

Nééé to nejsem já, to je soused provokatér.

Jmenuje se Macek a vždycky mě rozdivočí a pak si se mnou nechce hrát. Pak pořád jen na mě prská.

Musíte omluvit kvalitu fotografie, panička mi prostě nestačí :D

Jsem jak Falco lítající pes z Nekonečného příběhu, kdo by neznal, tak je to film.

Další z mých přezdívek je ovečka :)

To miluji, seberu paničce boty a moc se tím bavím, když nadává a chce mi tu botu vzít.

To vezmu tu botu a pořád s ní utíkám a občas u toho i vrčím.

Jsem slaďouš co? I přes tu lumpačinu.

I když paničce hraji dost často na nervy, tak vím, že mě má ráda a nedala by mě.

Takhle už jsem vyrostl. Teď mi bude už rok a půl a v pondělí musím na injekci proti vzteklině. Držte mi palce, nemám rád doktora.
Mějte se krásně a když budete chtít víc fotek, kde blbnu, tak mi dejte vědět a já to vyřídím paničce. Ahoj váš Barney ♥

11 komentářů:

  1. skvelé komentáre:) a tá so zúbkami je naj!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky.. a Barney už je teda pan pes! Je to fešák, není divu, že si paničku omotal kolem packy 😃😃
    posíláme podrbání a pusu na čumík 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Enko už mu v červenci bude rok a půl ale stejně je to pořád strašný pošuk

      Vymazat
  3. Vyrostl do krásy, jen co je pravda. Nesmírně fotogenický model to je! Fotka se zubatým míčkem je super, ta už měla dávno viset na zdi. ;)
    V pondělí držíme palce a králíci drží uši, oni taky teď byli na očkování, tak úplně chápou Barneyho obavy. :))

    OdpovědětVymazat
  4. To je bomba. :D Je to vážně slaďouš :-* Ty popisky jsou super. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ročmo :D On je fakt šílenej pošuk, nemůžeš ho nechat bez dozoru, hned něco vyvede :D

      Vymazat
  5. je čoraz krásnejší ♥ Tá lopto-zubatá fotka ma rozosmiala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trdlo střešněý je to, děkuji Suzinko, někdy si říkám, jestli není jednoduší hlídat děti než mého Barneyho :D

      Vymazat
  6. Ten je ale rozkošný :) Krásne fotky :))

    OdpovědětVymazat