pondělí 8. června 2015

SpaRitual Perception

Krásný den všem,

je libo krásného malinového fešáka spolu s barevným třpytem holografických glitrů? Pokud jste odpověděli ano, je tento článek přesně to pravé ořechové pro vás.


Ideální barvička vhodná k nošení po celý rok a obzvláště v létě. Lak má super konzistenci a skvěle se s ním lakuje. Nedělá neplechu, nezatéká ke kůžičce, nedělá rýhy ani bubliny. Takhle by se měly chovat všechny laky, které doma mám.

Jak již jsem zmínila, barva je malinová a obsahuje holo glitry, které jsou ve skutečnosti více barevnější a viditelnější v reálu než na fotkách. Když si na fotografiích všimnete nezaostřených částech nehtu, tam poměrně dobře viditelné jsou a takhle nějak vypadají ve skutečnosti.

Lak schne poměrně rychle a dohladka s vysokým leskem. Omlouvám se za velkou nálož fotek ale nemohla jsem si pomoci ☺

Reálná barva laku, na ostatních vidíte barvy při různých úhlech focení.











Čeká vás ještě několik fotek s razítkama, použila jsem destičku BP-17 z Bornprettystore, viz štítky. 








Lak má objem 15 ml a seženete ho přímo zde. S klidným svědomím vám ho můžu vřele doporučit :)

Děkuji českému zastoupení SpaRitual za poskytnutí laku k recenzi.

Mějte se krásně a lakování zdar.

5 komentářů:

  1. Krásný, dělaný na léto :-) a ty razítka, vypadá to moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Dvojník Miss Conduct od Orly :-) Takže je veľmi krásny a s tým nail artom vyzerá skvelo ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ukápla mi slina, ten je naprosto boží. A teď zase zpátky k práci... :D

    OdpovědětVymazat